Home Forums Competitie Derde divisie 3E Week 2

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Arnie NagtegaalArnie Nagtegaal
    Deelnemer

Succes allemaal deze week! Zie de uitslagen graag verschijnen.

camhamcamham
    Deelnemer

Xero – Zware Jongens 2.0
    Uitslag: 5-4

Singels: 2-2 (na een 0-2 achterstand)
    Koppels: 3-1
    Bier: 0-1 (overduidelijk)

Bookies: 2x 180 voor de tegenpartij. 1x 180 M. Prins.

Mannen bedankt voor het inluiden van onze eerste thuiswedstrijd bij onze nieuwe locatie.
    Ook nog bedankt voor het wachten op mij, hulde!

• Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 2 maanden geleden door camhamcamham.
    Deelnemer

Camiel, spelen jullie op het podium bij Xero, of achterin??

Martijn PrinsMartijn Prins
    Deelnemer

@Arnie op het Podium

Huzaar4Huzaar4
    Deelnemer

als het achterin is dan hoop ik dat de oche een stuk lager is gemaakt en niet nog steeds tot halverwege je scheenbeen komt

Huzaar4Huzaar4
    Deelnemer

HUZDM – DOBSM 6-3

zojuist via de app vernomen
    tegenstander met 3 man net als vorige week 😂

boekies:

180 Jurgen HUZDM

Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

als het achterin is dan hoop ik dat de oche een stuk lager is gemaakt en niet nog steeds tot halverwege je scheenbeen komt

Berichtje baancontrole :

Emiel en ik hebben de dartbanen vorige week gecontroleerd en de dartbanen achterin afgekeurd. Op de linkerbaan kan/mag geen officiële DBMN wedstrijd meer gegooid worden i.v.m. de ingang naar de toiletten en beschikbare ruimte.
    De rechterbaan wordt iets naar links verplaatst en er komt een extra podiumpje van 160 cm x 160 cm op de lage vloer, zodat deze dartbaan ook aan de eisen voldoet en goedgekeurd gaat worden. De dartbanen zijn gedoogd totdat de werkzaamheden afgerond zijn.

f v vf v v
    Deelnemer

Voor in de etalage is het ook niet lekker gooien stoot je harses tegen de boxen of je dondert van de podium af te klein voor een koppel of bierronde te gooien maar tis niet anders als ze het goed keuren mot het maar

gr The Candyman

ps niets negatief bedoeld hoor

Berichtje baancontrole :

Emiel en ik hebben de dartbanen vorige week gecontroleerd en de dartbanen achterin afgekeurd. Op de linkerbaan kan/mag geen officiële DBMN wedstrijd meer gegooid worden i.v.m. de ingang naar de toiletten en beschikbare ruimte.
    De rechterbaan wordt iets naar links verplaatst en er komt een extra podiumpje van 160 cm x 160 cm op de lage vloer, zodat deze dartbaan ook aan de eisen voldoet en goedgekeurd gaat worden. De dartbanen zijn gedoogd totdat de werkzaamheden afgerond zijn.

Berichtje baancontrole :

Huzaar4Huzaar4
    Deelnemer

ok we hebben daar 2 jaar terug gespeeld, achterin, scheenbenen waren blauw en als iemand zn handen ging drogen met de blower bij de toiletten schrok je je de tyfus hahahahaha wel gezellige kroeg hoor bye the way daar is niks mis mee 👍🏻👍🏻

f v vf v v
    Deelnemer

klopt je wordt nog net niet weggeblazen

Deelnemer

Fuuk Fuuf – De Burcht 6-3

Singles
    2-2

Koppels
    3-1

Teamronde
    1-0

Tjallas

HertogvanGelre2HertogvanGelre2
    Deelnemer

Watergooi- Hertog2 4 – 5
    1x 180 Hertog 2

Walter JansenWally5
    Deelnemer

Still practice – posidon darts

Uitslag 5-4 voor still practice klasse sander en boys

• Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 2 maanden geleden door Walter JansenWally5.
    f v vf v v
    Deelnemer

3e

jammer al weken geen reacties meer\\the candyman

Walter JansenWally5
    Deelnemer

Hoop voor jullie dat het leuker wordt dan vorige week. Candyman. Die gasten waren bij proeverij ook zo als tegen jullie. Succes deze week

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.