Home Forums Competitie Vierde divisie 4E Ronde Vuuf

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo Allemaal,
    in deze ronde zou het eens moeten gebeuren, ronde en team naam hetzelfde dus de tijd is rijp voor de eerste overwinning.
    Sorry Wil dat zou dan tegen je ploegje het Zooi moeten gaan gebeuren.
    hierbij mijn voorspellingen
    Do STOPL – VVS-4 3-6
    Do XERO2 – DCN-3 7-2
    Do IJMV1 – BAZ-3 6-3
    Di PEGAS – PRO19 3-6
    Do FOCUS – HOOGL 7-2
    Vr DVZSB – BOSGS 7-2
    Wo DOBUV – TZOOI 6-3

Tot woensdag het Zooi en allen veel succes

Wil RoelofsenWil Roelofsen
    Deelnemer

Hallo Allemaal
    in deze ronde zou het eens moeten gebeuren, ronde en team naam hetzelfde dus de tijd is rijp voor de eerste overwinning.
    Sorry Wil dat zou dan tegen je ploegje ‘T Zooitje moeten gaan gebeuren. Maar ik denk dat wij toch de overwinning mee naar huis gaan nemen.
    Hierbij mijn voorspellingen
    Do STOPL – VVS-4 3-6
    Do XERO2 – DCN-3 6-3
    Do IJMV1 – BAZ-3 6-3
    Di PEGAS – PRO19 3-6
    Do FOCUS – HOOGL 5-4
    Vr DVZSB – BOSGS 5-4
    Wo DOBUV – TZOOI 2-7

Wat zo jammer is dat het alweer week vijf is en wij er klaar voor zijn
    Tot woensdag ‘T Zooitje en nu zijn we getergd tot op het bot en allen veel succes

• Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 1 maand geleden door Wil RoelofsenWil Roelofsen.

MMMM Ben graag de motivator Roel 🙂

Deelnemer

Ach het is allemaal maar BLA BLA laten we er gewoon een gezellige avond van maken, en of we nou winnen of verliezen doet er niet toe, maar soms een beetje bluffen moet kunnen toch.
    Hopelijk word je al een beetje nerveus want het is over iets meer dan vierentwintig uur dat wij bij jullie aan de deur kloppen.
    Groet Wil

Double Bull Vuuf – ‘t Zooitje 1-8

Zo Denk dat Wil nog steeds de polonaise aan het lopen is de exacte uitslagen weet ik niet meer want na de 1-1 waren we op de goede weg maar wil ik daarna snel vergeten 🙁
    een super gezellige avond maar met deze uitslagen mogen we met de kerst al de vijde divisie in loll
    helaas wilde het bij ons niet lukken en maakte wij er een zooitje van
    qua scores niet direct de mindere maar die verrekte latste pijl voor de dubbel brak ons telkens op.
    zal kijken wat ik nog weet qua uitslagen

singles
    1-3
    3-1
    1-3
    1-3

Koppels
    0-2
    1-2
    0-2
    0-2
    bierronde
    0-1

nou Wil en de rest van het Zooitje super gezellige avond gehad en tot bij jullie
    voel je vrij om de uitslagen te corrigeren als ik ze fout heb Hahaha

Deelnemer

Nou volgens mij klopt het aardig die uitslagen, was een hele geslaagde avond en de uitslag heeft daar geen invloed op gehad.
    Hopelijk gaat het darten voor jou en je teammaat in de komende tijd wat makkelijker, beide succes daarmee, en natuurlijk ook in de competitie.
    Tot de volgende keer maar bij ons thuis, en ga jij een nieuw polletje maken voor de aankomende week 6.
    Groet Wil

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.