Home Forums Competitie Eredivisie De laatste

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Michiel SloosMichiel Sloos
    Deelnemer

DZV kampioen, gefeliciteerd! We hebben ons huid duur verkocht. Hoop spannende legs waar DZV dodelijk was.

Round Robin
    5-1

Singles
    4-0

Koppels
    4-0

huid echt duur verkocht, ze laten zweten maar terecht 9-0 op de bibs.

DZV gefeliciteerd met het kampioenschap. Dubbel klasse nadat iedereen zei dat een half seizoen kampioen niet telde! Geniet ervan!

Wij mogen 10 juni de playoff

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door Michiel SloosMichiel Sloos.

Spakenburg-Houten 4-5
    Gezellige avond darts met goede pijlen gezien.
    Iwan en Danny waren afwezig.

DZV gefeliciteerd.
    Ik hoor rare verhalen……als er vragen zijn mogen die op de man af gesteld worden!!!!

RR 1-5

Kees-Jasper 2-3
    Martijn-Danny 3-0
    Massimo-Vincent 0-3
    Dirk-Marco 3-1

Kees-Massimo en Martijn-Dirk wonnen beiden 1 koppel en Jasper en invaller Johan wonnen er2.

Geruchten dat Double Bull Spakenburg 1 geld ontvangen zou hebben voor een gekochte overwinning kunnen naar het rijk der fabelen. Belachelijk en schandalig dat daar überhaupt aan gedacht wordt. Dan kennen jullie de Spakenburgse sportmentaliteit niet goed genoeg. Op FB heb ik er bewust een grapje over gemaakt. Sarcasme. Ik heb er genoeg over gezegd!!

Zotte gefeliciteerd, jobzz goede 2e. Was een mooi gevecht. Wij zijn tevreden met onze 3e plaats. Dirk een geweldig debuut seizoen. Klasse. We hadden wat personele problemen maar als team geweldig opgepakt.

renehengelrenehengel
    Deelnemer

Ctt VS xero zero 4 5

Round Robin 5 2
    Singels 2 2
    Koppels 1 3

Epen 1 x180

Kilian en sandvoort 1 x 180
    En roy 107 finsh

Dzv gefeliciteerd met kampioenschap.

Da_UBLDa_UBL
    Deelnemer

Is die 9% categorie dan blij dat ze niet naar beide hoeven Sloos? 😜

Uiteraard hopen wij (tenminste ik) dat jullie er in blijven. Harmelen uit; altijd een reis en speciale avond an sich 🍺

DZV gefeliciteerd met de welverdiende titel. Tot het gaatje gegaan👌🏻. Jobzzz gefeliciteerd met de 2e plaats.

Groeten,

Imraan
    (t Komt Goed)

Michiel SloosMichiel Sloos
    Deelnemer

Thnx Imraan, we gaan ons uiterste best doen. Uiteraard nog even onder voorbehoud dat Eddies Eagles vandaag geen 8 of 9 punten pakt.

Iwan TerscheggetIwan Terschegget
    Deelnemer

Aan alle teams: Bedankt voor de felicitaties, ook buiten dit forum om!
    Het was inderdaad een spannend jaar, we hebben er van genoten. Nu op 24 juni kijken of we ook de laatste stap kunnen maken op het NK.

Login Registreren
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.