Home › Forums › Competitie › Vierde divisie › —Poule 4B— voorspellingen en uitslagen week 26
- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 7 maanden geleden door wim99s1.
-
AuteurBerichten
-
23 april 2019 om 08:56 #15956The Uninvited GuestDeelnemer
We hebben beide ons formulier te laat ingevoerd dankzij de Paasdagen 😉 als het hun eerste keer geweest is zullen de punten er nog wel bijkomen.
Zodra de stand bijgewerkt is zal ik de statistieken posten en de voorspellingskampioen bekend maken!
Bij de weg, BAZ heeft ook nog niet de punten van hun claim er bij, gezien het ruitje er achter, dus maakt niet zo veel uit voor de stand.
24 april 2019 om 11:04 #15968Huzaar4Deelnemerde nrs 12,13 en 14 degraderen beste wim naar de 5e divisie
24 april 2019 om 17:39 #15976wim99s1DeelnemerHee hoor huzaar 4 dat is misschien vorig jaar in de 5 de promoveren er 2 en in de 3 degraderen er 3 kijk maar als je op de 4de divisie klikt in het algemeen en als ze de uitslag goed hadden doorgegeven zouden ze met 1 punt in de 4de blijven
24 april 2019 om 22:07 #15978The Uninvited GuestDeelnemerNope want bij de nummer 12 moeten nog 5 punten toegevoegd worden, dus uiteindelijk had het niets uitgemaakt. 😉
24 april 2019 om 22:23 #15979wim99s1DeelnemerVolgende mij hebben ze die 5 punten er al bijgerekend
Maar misschien spelen ze liever 5de al is het wel lullig dat een team de laaste dag niet komt opdagen en je maar 5 punten kunt claimen25 april 2019 om 09:53 #15984Huzaar4Deelnemerkijk even goed beste wim, de nrs 1 tm 3 staan in het groen dat betekent promotie, en de nrs 12,13 en 14 staan in het rood dat betekent degradatie.
ik weet niet hoe jij dan denkt dat er maar 2 degraderen, het staat bij uitleg bij de divisies wel zoals jij uitleg maar dat is een fout vd dbmn staat er al een paar jaar zo namelijk.
de groene en rode kleuren zijn leidend beste wim.
maakt verder niet uit dit alles, leg het je alleen nog even uit, fijne dag25 april 2019 om 14:02 #15985The Uninvited GuestDeelnemerVolgende mij hebben ze die 5 punten er al bijgerekend Maar misschien spelen ze liever 5de al is het wel lullig dat een team de laaste dag niet komt opdagen en je maar 5 punten kunt claimen
Er staat nog een ruitje achter, wat betekend dat de uitslag nog niet verwerkt is. Voor de rest maakt het mij niet uit want de drie ploegen degraderen terecht in deze poule, hoe jammer ook.
25 april 2019 om 19:06 #15986wim99s1DeelnemerIk heb bericht gestuurd naar de wedstrijd leiding en die zei ook tegen mij dat er 2 degraderen in de 4de ik snap de verwarring omdat er 3 in het rood staan maar anders kom je niet op 84 teams in de 4de als er 3 degraderen uit de 3de en 2 promoveren uit de 5de
26 april 2019 om 00:22 #15989Huzaar4Deelnemervreemd dat er dan binnen de dbmn ook geen duidelijkheid is, vooraf moet het reglement omtrent promotie en degradatie duidelijk zijn om naderhand verwarring en eventueel klachten van teams te voorkomen lijkt mij.
als het klopt wat jij zegt dan gaan er nog wel teams klagen.
en ze kijken bij inschrijven altijd naar eventueel promotie van meer teams als het niet uitkomt zoals ze al jaren doen.
vorig seizoen gingen er zelfs uit bijna alle poules in de 4e divisie de nrs 3, 4 en zelfs een paar nrs5 alsnog naar de 3e divisie, omdat er teams wegvielen uit de 3e.
zal allemaal wel weer op zijn pootjes terechtkomen, als je degradeert had je maar meer moeten winnen als men fanatiek is.
verder moet er wel een vooraf duidelijk reglement zijn en moet de dbmn zich daar ook aan houden altijd, ook al komen ze dan niet uit qua plekken dan is het niet anders, maar niet dit achteraf gerommel en gepuzzel dat komt de transparantheid en betrouwbaarheid namelijk niet ten goede.26 april 2019 om 06:46 #15992De BlauwtjesDeelnemerDit zijn de promotie-/degradatieregels mbt vierde divisie
Vierde Divisie
Van deze divisie promoveren de 3 hoogstgeplaatste teams per poule naar de derde divisie. Als criteria voor het bepalen van de eindstand geldt: Aantal behaalde punten, aantal gewonnen wedstrijden, onderling resultaat. Eindigen teams in een poule gelijk op een plaats welke recht geeft op promotie, is het aantal wedstrijden gewonnen en het onderlinge resultaat gelijk, dan zal een onderlinge wedstrijd bepalend zijn voor de uiteindelijke eindstand in de poule en om te bepalen welk team promoveert.
Indien er voor het seizoen 2019-2020 teams welke recht hebben op deelname in de vierde divisie niet inschrijven, zullen deze opengevallen plaatsen in eerste instantie worden opgevuld door de teams welke als respectievelijk 3e resp. 4e in de onderliggende divisie zijn geëindigd. Indien de onderliggende divisie uit meer dan 1 poule bestaat zal het gemiddelde aantal behaalde punten bepalend zijn voor de promotievolgorde (hoogste gemiddelde eerst). Het bestuur houdt zich het recht voor eventuele vrijgekomen plaatsen niet of anders op te vullen.Aan het einde van het seizoen degraderen van iedere poule van deze divisie de teams welke op de plaatsen 13 en 14 zijn geëindigd. Bij een gelijke stand in de eindstand tussen de nummer 12 en 13 wordt als criteria voor het bepalen van de eindstand het navolgende gehanteerd: Aantal behaalde punten, aantal gewonnen wedstrijden, onderling resultaat. Is het aantal wedstrijden gewonnen en het onderlinge resultaat gelijk, dan zal een onderlinge wedstrijd bepalend zijn voor de uiteindelijke eindstand in de poule en om te bepalen welk team degradeert.
27 april 2019 om 09:56 #15999wim99s1DeelnemerJa dat klopt ik vind het ook vreemd dat het niet veranderd is in elke Poule want nu staan er 3 in het rood
En daarom als game shot de uitslag had ingevoerd hadden ze 4de blijven spelen want de 5 punten zijn al verekend in de eindstand
Alleen in 4a komt er een beslissingswedstrijd tussen de baron en estrella trappetje
Want die hebben evenveel overwinningen en onderling hebben ze ook hetzelfde gegaan
Maar ik snap de verwarring als je alleen naar je Poule kijkt -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.