Home Forums Competitie Vierde divisie —Poule 4C— uitslagen seizoen 2019/2020

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
  • Auteur
    HenkHenk
    Deelnemer

Ik weet niet wat ze moeten, maar ze gingen met 6 punten naar huis.

2-2
    1-3
    0-1

Bij vlagen mooi en goed spel, vaak ook ouderwets prutsen. Volgend jaar komen wij bij jullie Metallica aanvragen.

DCC MZD
    3 6

joostjoost
    Deelnemer

*BBlitz – De Harry’s: 7 – 2

We waren scherp op de dubbels deze avond.
    Een knappe 106 finish van de Harry’s in de bierronde maakte hun avond nog enigszins goed. Ook nog een 180 voor *BBlitz.

Bedankt mannen van DOSC voor de gezellige avond. Het niveau had wel wat hoger gekund van beide kanten.

Het was zeker gezellig en ook qua nivo, zeker aan onze kant, was het niet om over naar huis te schrijven. Dit heb ik dan ook niet gedaan!
    Twee weken achter elkaar zweinen door toch vier punten te pakken is een hele prestatie, maar als het 8-1 voor jullie geweest was was hier ook geen speld tussen te krijgen.

Hoop wel dat de vorm snel weer terug komt anders raken we wel achterop en dat zou jammer zijn.

Tot de volgende keer.

Ps: het digitale bord vond ik erg mooi alleen als anagram man (bv 123 vs 321 of 423 vs 324) mistte ik de extra streepjes 😉

HenkHenk
    Deelnemer

YG – DCC

Het begon goed met bookies voor DCC, een 100 HF in de eerste single, een 180 in de tweede.
    Waarbij de eerste single na een mooie wedstrijd! nog naar YG ging werd de tweede door ons gewonnen.

Prima uitgangspunt, gelijkspel halverwege de singles. Helaas bleef het bij die 1e punt voor ons.

Hapjes: veel!

8-1

Gister een lekkere pot gespeeld tegen BBlitz. Alle potjes eindigden met de terechte winnaar, in mijn ogen. Uiteindelijk werd het 6-3 voor ons en was BBlitz blij dat ze alsnog (terecht) de laatste twee punten pakten. In ieder geval een mooi resultaat voor ons en weer langzaam omhoog kijken.

Volgende week naar de altijd gezellige locatie van de piraten in Harmelen.

HenkHenk
    Deelnemer

Omhoog kijken kunnen wij ook prima.. 😏

🙂

HenkHenk
    Deelnemer

Onze wedstrijd is op verzoek van de tegenstander verzet naar volgende week dinsdag.

Gister moesten we weer darten en het team M.Z.D. komt de kroeg binnen, Hun lekker een bak koffie, effe bij komen van de reis. Wij al helemaal in de war, we moesten toch tegen Full Moon. We dachten nog….. Dus toch maar effe checken en op dat moment komt het team van Full Moon de kroeg binnen lopen. het team van M.Z.D. lichtelijk in paniek, waar moeten we dan spelen….. Pikado…. dat is vanuit Nieuwegein naar kanaalweg in Utrecht nog prima te halen voor 8 uur, hopelijk is dat gelukt? volgende week zien we de mannen van M.Z.D. in De Meern, kunnen we er nog effe over napraten en lachen 😉 tot volgende week mannen.

Maar nu de wedstrijd tegen Full Moon, we hebben ons een beetje kunnen revancheren van de blamage van vorige week.

Mec – Full Moon 4-5

2-2 singles
    2-2 koppels
    0-1 bierronde

1x 180 MEC

Bedankt mannen van Full Moon voor de gezellige avond en tot volgend jaar!!!!!

HenkHenk
    Deelnemer

En toen was het stil op het forum.

De inhaalwedstrijd van vorige week :

DCC – Tante Greet

1 – 3
    2 – 2
    0 – 1

Gezellige avond, leuk team welke wat ons betreft een stuk hoger zou moeten staan.
    Ter info, speellocatie van dit team is gewijzigd.

En de avond later de wedstrijd die al in de planning stond:

SNH – DCC
    Traditiegetrouw gaan we 1x / jaar naar het (voormalig) Kruikje, zo ook dit jaar weer.
    2 avonden achter elkaar spelen bleek voor ons geen meerwaarde te zijn voor ons:

1 – 3
    4 – 0
    1 – 0

1x 180 DCC/Erwin

• Deze reactie is gewijzigd 5 jaren geleden door Henk.
    joostjoost
    Deelnemer

Full Moon – *BBlitz: 4 – 5 (3-1; 1-3; 0-1)

Gezellige avond met wisselend niveau. Wel veel triple 19’s gisteren, inclusief een 171 (3x T19) voor Full Moon.

Vorige week uit in Gouda tegen de snelle checkers van de Daltons.

Ik won mijn single met 0-3, maar dat waren de enige drie legs die we pakten. We hadden nog een Koppel moeten pakken, maar de rest was volkomen terecht voor de mannen uit Gouda. We hadden om half elf weer thuis kunnen zijn! En dat op de verste locatie 😉

MEC – Tante
    6-3

3-1
    2-2
    1-0

104 finish MEC

Zeer geslaagde avond gehad, soms leuk niveau, maar ook soms dramatisch. Tot volgend jaar.

joostjoost
    Deelnemer

*BBlitz – Motte ze dan: 3 – 6

(1-3; 2-2; 0-1)

We waren iets te wisselvallig om meer punten te pakken tegen een sterke Motte ze dan. Tot volgend jaar in de Meern.

HenkHenk
    Deelnemer

1x moet de eerste keer zijn.

DCC – Pikado
    3-1
    1-3
    1-0

1×180 Pikado.

Eindelijk de eerste winstpartij dit seizoen, op naar de volgende!

Login Registreren
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.