Home Forums Algemeen Spelers gezocht omgeving Baarn 5de Divisie

Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    AggatsiAggatsi
    Deelnemer

Goedendag,

Team Full Power spelend in Café de Verfrissing te Baarn is voor aankomend seizoen op zoek naar 2 a 3 spelers om het team te komen versterken.
    Aangezien er dit seizoen te vaak met 3 man gespeeld moest worden (werk, ziekte enz) zou het prettig zijn meer mensen te hebben.
    Het zou zonde zijn om na 16 jaar er om deze reden me te moeten stoppen.
    Thuis avond is op donderdag.
    Heb je interesse neem dan gerust contact op met de Verfrissing Telefoon: 035 542 1039.
    mvg

Team Full Power

Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

Hoi Team Full Power, wij hebben hetzelfde probleem en zoals het er nu voor staat lijkt het voor ons ook te moeilijk om volgend seizoen competitie te kunnen darten. We zijn in ieder geval met 3 spelers die vrijwel altijd kunnen komen darten en 2 of 3 spelers die af en toe (ca 5-10 × p.j.) kunnen darten.

We zijn wel bezig met 1 speler, maar dat is nog niet concreet.
    We zouden ook kunnen fuseren, want afstand Hilversum-Baarn is gemakkelijk te overbruggen.
    We zouden het ene seizoen in Hilversum kunnen darten en het volgende seizoen in Baarn als het onderling klikt natuurlijk.

Wij degraderen naar de derde divisie en volgens mij heb ik jaren geleden (tussen 2001 en 2006 denk ik) met of Michiel de Ruyter of Wasmeer ooit een keertje tegen jullie gedart en denk dat jullie ook derde divisie aankunnen. I.v.m. het spelformat willen sowieso geen 4e of 5e divisie spelen.

Denk er rustig over na en hoor get tzt of het jullie wat lijkt.

Mvg, Aart Keijer captain De Lieberg (2D)
    06-21601397

Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

Helaas hebben jullie niet de moeite genomen om op mijn bericht te reageren, beetje jammer, maar is uiteraard jullie eigen keuze.

Wij zijn in de tussentijd benaderd door team Ons Huis (1B) en hebben besloten met hun een nieuw team te starten.
    Aangezien de 1e divisie te hoog is, hebben we ons als De Blijk 7 ingeschreven met verzoek om in de derde divisie te mogen starten.

Ik hoop dat jullie er ook in slagen om meer spelers aan te trekken.
    Wellicht is het verstandig om dan WEL op een bericht te reageren……
    Succes !

Walter JansenWally5
    Deelnemer

Ik ken ons huis. Jullie zitten zo weer in de 2e divisie succes aart

Aart KeijerAart Keijer
    Deelnemer

We wachten het netjes af. Over een maandje of 11 weten we meer 😉

Login Registreren
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.