Home › Forums › Competitie › Eerste divisie › Week 26 1A
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 7 maanden geleden door renehengel.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2019 om 13:09 #15827renehengelDeelnemer
en alweer de laatste wedstrijd van het seizoen
waar er nog drie teams spelen om plek 11 deze wil niemand hebben natuurlijk omdat deze betekend degradatie zal het lpd lukken de burcht en nice flight voor te blijvenen waar xero de beste papieren heeft voor plek 2 en dus promotie
of weten molossers of eddy eagels hier nog een stokje voor te stekenVr BURC3 – HIPP2
Vr NOLIM – HAW5O
Wo LPDKS – XERO0
Wo NICEF – VRIJ
Wo DHEEG – MOLOS
Vr PROE3 – CRFR1
Di KKNTS – DREAMen donderdag word nog de inhaal wedstrijd gespeeld van
eddy eagels vs nice flightiedereen alvast bedankt voor weer een leuk en sportief seizoen
15 april 2019 om 19:57 #15852Frits QuintDeelnemerProeverij kikkers is een claim geworden. Kikkers niet genoeg mensen op goede vrijdag. En Proeverij niet op de andere dagen.
Iedereen succes met de laatste speelronde!
18 april 2019 om 00:47 #15872Willem De KoningDeelnemerEn zo werd de laatste speelronde al weer afgewerkt vanavond voor ons.
Wat valt erover te zeggen… nou dat de echte scherpte bij de beide teams hier en daar wel ontbrak omdat je nergens voor speelt.
Maar dit wel tot een aantal spannende potjes kon leiden werd ook wel duidelijk.
Uiteindelijk waren de gastheren net wat meer steady en scherper dan wij en gingen we met 4 puntjes na een hele leuke avond weer huiswaarts.
Leuk seizoen gehad met alle teams en wat ons betreft keren er zoveel mogelijk teams bij ons terug in weer een mooi seizoen na de vakantie.
René Jacobs staat dan hopelijk weer op 3 dus dan pak ik mijn revanche ook misschien 😁
Diegene die nog strijden of hebben gestreden tegen degradatie veel succes, de kampioen en de andere promovendus gefeliciteerd en aan de rest graag weer tot volgend seizoen!!!
18 april 2019 om 09:21 #15883renehengelDeelnemerlpd keurslagers vs xero zero 3-6
wat betekend dat wij de 2 plek hebben behaald en volgend jaar dus na de ere gaan
voor lpd is het afwachten of ze er in blijven of dat nice flight of de burcht hun nog voor bij gaan
2×180 roy bronkhorst rest weet ik niet zo uit me hoofd19 april 2019 om 06:23 #15902Marco EijkingDeelnemerGefeliciteerd xero, met het behalen van de 2e plek! Goed seizoen gedraaid. Succes volgend jaar in de ere!
Groetjes Hippo 2
19 april 2019 om 07:30 #15904renehengelDeelnemerGefeliciteerd xero, met het behalen van de 2e plek! Goed seizoen gedraaid. Succes volgend jaar in de ere!
Groetjes Hippo 2
Dankje hippo 2 niet verwacht maar tweede seizoen helft was erg sterk van ons en dat bleek genoeg . Nu volgend jaar eens kijken of we wat te vertellen hebben haha
20 april 2019 om 11:08 #15933René JacobsDeelnemerIk zorg zeker dat ik 3e sta willem
😉. Nu al zin in.20 april 2019 om 11:54 #15934De burcht 3DeelnemerAls eerst wil ik namens de b3 team xero feliciteren met de promotie naar de ere div heel veel succes volgens seizoen!!!
Burcht – hippo 7-2
Gister een ongelofelijke gezellige avond gehad met de mannen van Hippo!!
Aangezien dat de heren van hippo heerlijk voorafgaand aan de wedstrijd van de zon en koude klitsjes genoten hebben op het terras in hilversum en daar leuk mee door gingen bij ons in de kantine hebben wij een 7-2 overwinning weten te behalen (en daar door miss wel handhaven) leuke partijtjes gezien en ook nog redelijk niveau, waren wij net watde gelukkige op de finisch.Ik wil iedereen bedanken voor een leuk seizoen en allemaal alvast succes het aankomende nieuwe seizoen!!
Gr de burcht 3
20 april 2019 om 14:44 #15941Marco EijkingDeelnemerNou idd de Burcht, de biertjes gingen lekker snel en veel🥴 en dat was wel een beetje te merken aan het spel pfffff. Maar jullie hebben terecht gewonnen, jullie waren wel scherp 👍
Alle teams bedankt voor een leuk seizoen! En een goede vakantie toegewenst
Tot volgend jaar
Gr Hippo 220 april 2019 om 16:56 #15942renehengelDeelnemerAls eerst wil ik namens de b3 team xero feliciteren met de promotie naar de ere div heel veel succes volgens seizoen!!!
Burcht – hippo 7-2
Gister een ongelofelijke gezellige avond gehad met de mannen van Hippo!!
Aangezien dat de heren van hippo heerlijk voorafgaand aan de wedstrijd van de zon en koude klitsjes genoten hebben op het terras in hilversum en daar leuk mee door gingen bij ons in de kantine hebben wij een 7-2 overwinning weten te behalen (en daar door miss wel handhaven) leuke partijtjes gezien en ook nog redelijk niveau, waren wij net watde gelukkige op de finisch.Ik wil iedereen bedanken voor een leuk seizoen en allemaal alvast succes het aankomende nieuwe seizoen!!
Gr de burcht 3
Dankje burcht 3 we gaan ons best doen en we komen volgend jaar 3x die kant op 🙂
En netjes gedaan die handhaving toch nog op de laatste wetsrijd weten te behalen en zo mogen jullie volgend jaar weer na xero 😉
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.